تست کشش چسب کاشت میلگرد
خانه » وبلاگ شرکت ترکان تجهیز تاسیسات » ویدیو تست کشش چسب کاشت میلگرد

ویدیو تست کشش چسب کاشت میلگرد

تست کشش چسب کاشت میلگرد با چسب MOPUR شرکت INDEX اسپانیا با نیروی معادل ۵ تن

برای خرید انواع چسب کاشت میلگرد و انکر شیمیایی می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. شرکت ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی شرکت وستا دژ در شمال غرب کشور می باشد.

تست کشش هیدرولیکی چسب کاشت میلگرد رایج ترین روش تست غیر مخرب هست که می توان از رسیدن چسب کاشت میلگرد به حداکثر باربری محاسبه شده اطمینان حاصل کرد. در صورتی که این تست به صورت مخرب مورد استفاده قرار گیرد حداکثر باربری چسب به دست خواهد آمد که عمدتا بیشتر از نیروی لازم جهت گسیختگی میلگرد می باشد و به ندرت می توان تخریب چسب های کاشت میلگرد ساخت شرکت INDEX را با این نوع تست مشاهده نمود.

با توجه به اینکه چسب کاشت میلگرد MOPUR شرکت INDEX با به روز ترین استاندارد های دنیا تولید می شود. کارخانه سازنده با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات موردنیاز جهت اطمینان از کیفیت محصولات چسب_ها را مورد آزمایش قرار می_دهد.

شرایط نگهداری چسب تا قبل ازتزریق در محل موردنظر می_تواند نقش بسیار موثری را در میزان باربری نهایی ایفا کند. بنابراین همواره در خرید این نوع محصول حتما از شرکت_های معتبر و متعهد تاریخ تولید و انقضا را استعلام نمایید. شما می_توانید جهت اطمینان بیشتر علاوه بر استعلام از شرکت ترکان تجهیز تاسیسات از شرکت وستادژ نیز استعلام را انجام دهید.

برای خرید انواع چسب کاشت میلگرد و انکر شیمیایی می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. شرکت ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی شرکت وستا دژ در شمال غرب کشور می باشد.

برای مشاهده ویدئو های بیشتر، کانال آپارات مارا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *