ساپورت سیستم خورشیدی
خانه » وبلاگ شرکت ترکان تجهیز تاسیسات » ساپورت سیستم خورشیدی

ساپورت سیستم خورشیدی

امروزه به علت افزایش تقاضا از یک طرف و همچنین محدود بودن منابع. هزینه تولید بالا و آلایندگی زیست محیطی قابل توجه سوخت ­های فسیلی. تمایل به استفاده از انرژی­ های پاک گسترش روزافزونی یافته است. انرژی خورشیدی یکی از پاک­ترین و ارزان­ترین منابع انرژی تجدیدپذیر می ­باشد. سهولت دسترسی به انرژی خورشیدی باعث حمایت گسترده­ دولت ها از جمله دولت کشور ایران از این انرژی شده است. قوانین حمایتی مناسبی برای احداث نیروگاه­ های خورشیدی خانگی و صنعتی تصویب شده ­است. افزایش طول عمر ساپورت سیستم خورشیدی نقش بسزایی در گسترش استفاده از این سیستمها را به همراه خواهد داشت.

محصولات مورد استفاده در ساپورت سیستم خورشیدی مطابق با آیین نامه ساتبا تولید شده است. براساس استاندارد ASTM-A123 با روش گالوانیزه گرم پوشش ­دهی می_­شوند. تا در برابر شرایط محیطی و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند. مقاطع واتصالات مورد استفاده در سازه_های خورشیدی از جنس فولاد سرد نورد شده (CFS)و مطابق استاندارد مؤسسه فولادآمریکا طراحی می­_شوند.

واحد انرژی_های تجدیدپذیر شرکت ترکان تجهیز تاسیسات از بروزترین نسخه نرم­_افزار SAP2000 جهت تحلیل وطراحی ساپورت سیستم خورشیدی استفاده می_نماید. در طراحی ساپورت بار ناشی از وزن صفحات خورشیدی، تأثیر نیروهای ناشی از باد، باران، برف و زلزله و همچنین زاویه­ ی مناسب قرارگیری پانل های خورشیدی متناسب با عرض جغرافیایی و میزان تابش خورشید مدنظر قرار می_گیرد.

برای خرید انواع ساپورت تاسیسات می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. شرکت ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی شرکت وستا دژ در شمالغرب کشور می باشد.

ساتبا: (سازمان انرژی­ های تجدیدپذیر و بهره ­وری انرژی برق)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *