مقایسه عایق الاستومری رولی و پشم شیشه
خانه » وبلاگ شرکت ترکان تجهیز تاسیسات » مقایسه عایق الاستومری رولی و عایق پشم شیشه

مقایسه عایق الاستومری رولی و عایق پشم شیشه

عایق الاستومری بدلیل ساختار سلول بسته، مقاومت بالایی در برابر رطوبت. بخار آب، آلودگی و گرد وخاک دارد. اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب. مقاومت پایینی داشته و با نفوذ رطوبت و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی آن کاسته می گردد. تبریز

به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار. در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد.

ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی فروش عایق الاستومری در تبریز

همچنین عایق الاستومری، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.. در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان. به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند.

مزایای عایق الاستومری

عایق های الاستومریک سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود.

برای خرید انواع عایق الاستومری تبریز می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. شرکت ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی شرکت سانا عایق در شمالغرب کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *