پوشش کاتافورتیک
خانه » وبلاگ شرکت ترکان تجهیز تاسیسات » پوشش کاتافورتیک در پمپ سیرکولاتور

پوشش کاتافورتیک در پمپ سیرکولاتور

وقتی که کاتالوگ پمپ های سیرکولاتور را مطالعه می کنید ممکن است با واژه های مثل cataphoretic یا cataphoresis مواجه شوید. این واژه معرف نوعی پوشش محافظتی است که در صنایع مختلف برای قطعاتی که در معرض خوردگی هستند استفاده می_شود. در واقع رنگ مشکی محفظه پمپ سیرکولاتور آی. ام. پی فقط رنگ نیست. پوشش مخصوصی است که آن را از خوردگی و پوسیدگی محافظت می_کند که به آن پوشش کاتافورتیک گفته می_شود. تمامی محصولات آی. ام. پی. با این پوشش، پوشیده شده اند.

CDC (پوشش غوطه ور کاتافورتیک) یک فرآیند پوشش الکتروشیمیایی به شکل پوشش الکتروشیمیایی است. KTL بر خلاف پوشش پودری، می تواند برای اجزای پیچیده مانند قطعات بدنه خودرو، نفوذ به داخل حفره ها و در نتیجه محافظت از داخل قطعه کار در برابر خوردگی نیز استفاده شود. سپس قطعات کار را می توان در هر رنگی با توجه به نیاز مشتری پوشش پودری داد و بنابراین محافظت اضافی در برابر اشعه ماوراء بنفش و بهبود نوری دریافت کرد.

CDC مخصوصاً به عنوان پرایمر قبل از پوشش نهایی فولاد، آلومینیوم و سایر فلزات آلیاژی مناسب است. سطح بسیار بالایی از محافظت در برابر خوردگی را ارائه می دهد و همچنین به عنوان جایگزینی برای گالوانیزه گرم استفاده می شود. از مزایای فرآیند CDC می توان به پوشش تمام اتوماتیک و بسیار اقتصادی مواد اشاره کرد که لایه ای یکنواخت و نازک با چسبندگی شدید ایجاد می کند. با پوشش کامل – یا به عبارت دیگر رنگ آمیزی همه جانبه تمام قسمت ها – از نقاط تکیه گاه رنگ نشده جلوگیری می شود.

CDL در بخش هایی است که در آنها مقاومت خوردگی بالا مورد نیاز است:
مهندسی صنایع و مکانیک
ماشین آلات کشاورزی
فناوری جنگلداری
ساخت تجهیزات
کامیون و وسایل نقلیه تجاری
صنعت خودرو
نقاشی بدنه خودرو
معدن و ساخت تونل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *