سانا عایق نمایندگی عایق الاستومری رولی و لوله ای k-flex در ایران
خانه » وبلاگ شرکت ترکان تجهیز تاسیسات » درباره K-Flex در ایران

درباره K-Flex در ایران

درباره K-Flex در ایران:

شرکت ساناعایق طی سالهای گذشته موفق به انجام بزرگترین پروژه های عایقکاری مانند تاسیسات فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی. مخازن کروی، خطوط اتیلن و بوتن پتروشیمی جم، فازهای ۱ و ۲ پتروشیمی پردیس. تاسیسات پتروشیمی پارس، سکوی نفت سلمان و … شده است و سال ۱۳۸۵ به عنوان فروشنده و نماینده رسمی K-FLEX در ایران شناخته شد. در نهایت پس از چندین سال فعالیت موفق و موثر، استقبال صنایع مختلف و نبود دانش و تکنولوژی تولید این عایق ها در ایران، این شرکت موفق به کسب مجوز تأسیس کارخانه تولید عایق های فوم الاستومری از شرکت L’ISOLANTE K-FLEX در ایران شد و از سال ۱۳۹۰ تولید عایق های فوم الاستومری NBR – EPDM) K-FLEX) را در شهرستان ابهر واقع در استان زنجان آغاز نمود.

کارخانه سانا عایق در زمینی به مساحت ۲۰/۰۰۰ متر مربع بنا شده است. دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید این کارخانه مطابق با آخرین استانداردها و تکنولوژی روز دنیا می باشد و این دستگاه ها سالانه توانایی تولید بیش از ۴۰۰۰ تن عایق برودتی، حرارتی، فوم الاستومری به صورت رول و لوله در سایزها و با ضخامت های مختلف را دارا می‌باشند.

به‌سبب حفظ کیفیت و استانداردهای محصولات تولیدی، شرکت K-FLEX ایتالیا ضمن تامین مواداولیه نظارت کامل برروند تولید عایقها را دارد. موارد فوق موجب گردیده تا اکثر سازمان ها و شرکت های معتبر از قبیل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور، شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت و گاز پارس، کالای نفت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، انجمن صنعت تاسیسات و … محصولات تولیدی شرکت سانا عایق را مورد تأیید و حمایت قرار دهند.

ترکان تجهیز تاسیسات ازسال ۱۳۹۵ به عنوان نمایندگی انحصاری فروش وخدمات فنی عایق الاستومری K-Flex درمنطقه شمالغرب فعالیت می‌نماید. می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ترکان تجهیز تاسیسات، جدید ترین محصولات این شرکت را مشاهده و خریداری فرمائید!

ترکان تجهیز تاسیسات نمایندگی شرکت k-flex در شمالغرب کشور
درباره K-Flex در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *